• 1
  • 1

آخرین جزئیات نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی

آخرین جزئیات نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی

......................

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: در مجموع ۱۹ هزار و ۹۷۸ نفر برای نقل و انتقال و مهمانی این دانشگاه ثبت نام کرده اند که ۶۰ درصد متقاضیان دختر بوده اند.
علیرضا صامت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سامانه نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام کردند که ۶۰ درصد متقاضیان دختر و ۴۰ درصد پسر بوده اند.

وی افزود: در این سامانه ۷ هزار و ۴ دانشجو مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، ۷۹۴ دانشجو مقطع کارشناسی ناپیوسته، ۱۰ هزار و ۷۴۶ دانشجو مقطع کارشناسی پیوسته، ۶۲ دانشجو مقطع کاردانی ناپیوسته، ۴۵۷ دانشجو مقطع کاردانی پیوسته و ۸۱۵ دانشجوی دکتری حرفه ای ثبت نام کردند.

مدیرکل امور دانشجویی تاکید کرد: باتوجه به اینکه درخواست برخی از متقاضیان نقل و انتقال و مهمانی براساس بررسی مدارک آنها صورت می گیرد بنابراین تا زمان شروع ثبت نام و انتخاب واحد وضعیت تمامی متقاضیان مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در سامانه نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد از ۱۵ آذرماه آغاز شد و ۱۰ دی ماه به پایان رسید.

................................................

"سامانه صدای راهنما"

 مشاوره دهنده تخصصی نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سال 95

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071290  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی سال 95 با سامانه صدای راهنما تماس بگیرید.

.........................................................

توجه:در صورت شنیدن پیغام خطا و یا عدم برقراری ارتباط به علت شلوغی خطوط، کمی صبر نموده و مجددا تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.