• 1
  • 1

شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد سال 95

شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد سال 95

...................................

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمونهای دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ۱۳۹۵  دانشگاه آزاد اسلامی


جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد سال 95 با تلفن منزل با شماره 9099071290 با مشاوران ما در ارتباط باشید.
 

ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد ،دکتری تخصصی ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴روز شنبه ، ۱۰مهرآغاز می شود این ثبت نام تا ساعت۲۴روزسه شنبه ۱۳ مهر ادامه خواهد داشت.

کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و دعوت به مصاحبه شدند می توانند متناسب با رشته وگرایشی که مصاحبه شده اند و همچنین کلیه داوطلبان حاضردر جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی می توانند متناسب با مجموعه امتحانی که در آن شرکت نموده اند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام نمایند. امکان ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم می باشد

 اسامی پذیرفته شدگان روز شنبه ۱۷ مهر ماه اعلام خواهد شد پذیرفته شدگان می توانند بعد از اعلام نتایج جهت ثبت نام به واحددانشگاهی محل پذیرش مراجعه نمایند .
................................

مرکز مشاوره صدای راهنما با بهره گیری از برترین مشاوران دانشگاه های صنعتی شریف،امیر کبیر،دانشگاه تهران و علامه در کشور خدمات مشاوره ای خود را در خصوص مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد سال 95 ارائه می دهد .لذا متقاضیان جهت هر گونه مشاوره تخصصی در این خصوص با شماره 9099071290 با مشاوران ما در ارتباط باشید.برقراری ارتباط با شماره فوق فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و به هیچ عنوان قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.

برقراری تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه) امکان پذیر می باشد.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.