• 1
  • 1

تمدید مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 95

تمدید مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 95

................................

جهت ثبت نام رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد سال 95 با مشاوران ما با تلفن منزل ببا شماره 9099071290 تماس بگیرید.

مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تاساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۵ مهرماه تمدید شد.

کلیه متقاضیان ثبت نام دررشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته / محل اقدام نمایند.

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه این مرکز نموده اند می بایست با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود پس از ۴۸ ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.
..............................

مرکز مشاوره صدای راهنما با بهره گیری از برترین مشاوران دانشگاه های صنعتی شریف،امیر کبیر،دانشگاه تهران و علامه در کشور خدمات مشاوره ای خود را در خصوص مشاوره ثبت نام رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد سال 95 ارائه می دهد .لذا متقاضیان جهت هر گونه مشاوره تخصصی در این خصوص با شماره 9099071290 با مشاوران ما در ارتباط باشید.برقراری ارتباط با شماره فوق فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و به هیچ عنوان قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.

برقراری تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه) امکان پذیر می باشد.

 

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.