• 1
  • 1

مشاوره و انتخاب رشته دکتری تخصصی دانشگاه های دولتی و آزاد سال 96

مشاوره و انتخاب رشته دکتری تخصصی دانشگاه های دولتی و آزاد سال 96

....................................

                                        "سامانه صدای راهنما"

       " مشاوره دهنده دکتری تخصصی دانشگاه های دولتی و آزاد سال 96"

 

برای تماس با مشاوران ما همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب با تلفن ثابت منزل و بدون گرفتن کد با شماره 9099071290 و 9099071337 تماس بگیرید.

                                            تماس از 8 صبح تا 1 شب

                                        حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه

كارنامه نتايج اوليه آزمون دکتری تخصصی سال 96 از روز دوشنبه 96/01/28 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org  قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين مشخصات شناسنامه‌اي داوطلب (نام‌خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) به كارنامه نتايج اوليه آزمون خود دسترسي خواهند داشت. آن‌دسته از داوطلباني كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي گرديده‌اند، مي‌بايست از روز شنبه مورخ 96/02/09 تا روز چهارشنبه مورخ 96/02/13  نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند،اقدام نمايند. و كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود را، از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به رشته امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهاي خود اقدام نمايند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند وعلاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاههای آزاد اسلامی هستند .لازم است به سایت دانشگاه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل انتخاب رشته خود اقدام لازم را انجام دهند.
لازم به توضيح است اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم ( مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و...) همراه با برنامه زماني مراجعه به دانشگاههاي مجري درهفته اول خرداد ماه 96 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

جهت مشاوره تخصصی در موارد زیر می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب با مشاوران ما با تلفن ثابت منزل و بدون گرفتن کد با شماره های 9099071290 و یا 9099071337 در ارتباط باشید:

انتخاب رشته دکتری تخصصی دانشگاه های دولتی سال 96

انتخاب رشته دکتری تخصصی دانشگاه های آزاد سال 96

-مشاوره تخصصی دکتری آموزش محور سال 96

-مشاوره تخصصی دکتری بدون آزمون سال 96

-مشاوره تخصصی دکتری پژوهش محور سال 96

-شرایط و نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون در سال 96

-شرایط و نحوه ثبت نام دکتری پژوهش محور در سال 96

-زمان و نحوه مصاحبه دکتری تخصصی، بدون آزمون و پژوهش محور در سال 96

و هر آنچه که در مورد دکتری لازم است بدانید....

 

 مشاوران ما  همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور می باشند لذا در هر کجای کشور پهناور ایران که هستید می توانید فقط با یک تماس از تلفن ثابت منزل با مشاوران ما به شماره 9099071290 و یا 9099071337 با ما در ارتباط باشید. برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.لذا برای شماره گیری از سراسر کشور با این شماره به هیچ عنوان نیاز به گرفتن کد خاصی نیست و دقیقا همان شماره را با تلفن ثابت منزل شماره گیری فرمایید.

 

توجه مهم:جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به دکتری تخصصی آموزش محور،بدون آزمون و پژوهش محور در سال 96 به کانال تلگرامی ما به آدرس sedayerahnama@ ملحق شوید.

در صورت اشغال بودن خطوط به علت شلوغی و یا شنیدن پیغام خطا در هنگام تماس کمی صبر نموده و مجددا تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.