• 1
  • 1

آغاز انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد سال 96

آغاز انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد سال 96

.................................

                                                  "سامانه صدای راهنما"
 

" مشاوره دهنده تخصصی انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد سال 96"


برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت منزل و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071290 و 9099071337 تماس بگیرید.

                                                تماس از 8 صبح تا 12 شب

                                            (حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه)

با توجه به انتشار دفترچه های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد جهت مشاوره و انتخاب رشته تخصصی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 96 می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مهلت انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد  سال 96 و دوره هاي بدون آزمون (استعدادهاي درخشان )اين مقطع تا پايان روز شنبه 17 تير ماه تمديد شد .
با توجه به اينكه رشته/ محل هاي حذف شده دانشگاه آزاد اسلامي از طريق دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دردست پيگيري مي باشد و نظر به تماس هاي متعدد داوطلبان در خصوص چگونگي انتخاب رشته و ثبت نام در اين مقطع به اطلاع داوطلبان گرامي مي رساند در اولين مرحله بيش از 200رشته / محل به تاييد دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم رسيده است و تا فردا دوشنبه  5  تير ماه 96 به سامانه ثبت نام به آدرس  www.azmoon.org   اضافه خواهد شد .
ساير رشته / محل ها دردست پيگيري مي باشد و با اطلاع رساني قبلي در سامانه ثبت نام قرار خواهد گرفت
داوطلبان تا پايان مهلت ثبت نام با توجه به رشته / محل هاي اضافه شده می توانند نسبت به اصلاح كد رشته / محل هاي انتخابي خود اقدام نمايند .

آن دسته از داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته تحصيلي مراكز و واحدهاي دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامی ، مي‌بايست پس از اعلام نتيجه اوليه آزمون و دريافت كارنامه، براي اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زماني 96/04/01 لغايت 96/04/17 به سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي به نشاني: www.azmoon.org مراجعه نمايند. انتخاب رشته براي رشته‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي با استفاده از كد دسترسي مندرج در كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون بطور مجزا و از طريق دانشگاه مذكور انجام مي‌پذيرد. بديهي است داوطلباني كه در يكي از رشته‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و يا دانشگاه آزاد اسلامي پذيرفته شوند مي‌توانند به دلخواه خود منحصراً در يكي از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصيل شوند.همزمان با شروع انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد سال 96 آغاز گردیده که دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور ارشد آزاد از سایت www.azmoon.org قابل دریافت می باشد.لازم به ذکر است که داوطلبان برای انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد آزاد سال 96 تا 100 اولویت مجاز به انتخاب رشته بوده و می تونند از رسته امتحانی شناور خود نیز در کنار رشته امتحانی اصلی انتخاب نمایند.

مشاوران ما  همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب(حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه) پاسخگوی سوالات شما در زمینه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد سال 96 می باشند . لذا در هر کجای کشور پهناور ایران که هستید می توانید فقط با یک تماس از تلفن ثابت منزل با مشاوران ما به شماره  9099071290 و 9099071337 در ارتباط باشید. برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.

توجه مهم:جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های کارشناسی ارشد در سال 96 به کانال تلگرامی ما به آدرس sedayerahnama@ ملحق شوید.

در صورت اشغال بودن خطوط به علت شلوغی و یا شنیدن پیغام خطا در هنگام تماس کمی صبر نموده و مجددا تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.