• 1
  • 1

ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم در سال 97

ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم در سال 97

................................

آغاز ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم سال 97

........................

                                           سامانه صدای راهنما

                        برقراری تماس از ساعت 8 صبح تا ساعت 1 شب

                                   حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه

جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم سال 97  سال 97 همه روزه  از ساعت 8 صبح تا ساعت 1 شب با تلفن ثابت منزل با شماره های9099071290(تماس از سراسر کشور) و 9099071290(تماس از سراسر کشور)تماس حاصل فرمایید.برقراری تماس با شماره های قید شده فقط با تلفنثابت منزلامکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.

 

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم از تاریخ 19 خرداد آغاز می شود و تا 24 خرداد ماه ادامه دارد لازم به ذکر است ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان  انجام می شود . کلیه داوطلبان می توانند از تاریخ 19 خرداد ماه برای ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم ابتدایی مراجعه نمایند و فرم ثبت نام را پر کنند .

شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم سال 97 بر اساس نمره یا معدل نمی باشد . انتخاب دانش آموزان پایه هفتم در مدارس تیزهوشان بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی و صرفاً براساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان که همزمان در سراسر کشور در تاریخ 5 مردادماه 97 انجام می شود . 

منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

برای آزمون سنجش استعداد و هوش تیزهوشان ششم به هفتم برخلاف ازمون تیزهوشان در سال های گذشته منبعی ذکر نشده است در واقع منابع آزمون سنجش هوش هیچ کتاب درسی یا غیر درسی نمی باشد و دانش آموزان برای موفقیت در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم نیازی به مطالعه منابع درسی یا غیردرسی و یا شرکت در کلاس های تقویتی و مؤسسات آمادگی آزمون ندارند . 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

آزمون سنجش استعداد و هوش تیزهوشان ششم ابتدایی روز جمعه 5 مرداد ماه به صورت هماهنگ در سراسر کشور انجام می شود و نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 در نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد .

با تماس تلفنی با مرکز مشاوره صدای راهنما می توانید از موارد زیر مطلع شوید:

-ثبت نام مدارس تیزهوشان در مقطع تحصیلی ششم به هفتم سال 97

-ثبت نام مدارس تیزهوشان در مقطع نهم به دهم سال 97

-مهلت ثبت نام،زمان توزیع کارت و تاریخ برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان سال 97

-معرفی منابع لازم جهت آماده سازی آزمون های تیزهوشان در سال 97

-مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مدارس تیزهوشان سال 97

-مواد امتحانی و تعداد سوالات آزمون مدارس تیزهوشان سال 97

-نحوه نقل و انتقال دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان سال 97

 -اعلام نتیجه مدارس تیزهوشان سال 97

-ثبت نام مدارس نمونه دولتی در مقطع تحصیلی ششم به هفتم در سال 97

-ثبت نام مدارس نمونه دولتی در مقطع نهم به دهم در سال 97

-مهلت ثبت نام،زمان توزیع کارت و تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی سال 97 

-معرفی منابع لازم جهت آماده سازی آزمون های نمونه دولتی در سال 97

-مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در سال 97

-مواد امتحانی و تعداد سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی در سال 97

-نحوه نقل و انتقال دانش آموزان مدارس نمونه دولتی در سال 97

 -اعلام نتیجه مدارس نمونه دولتی در سال 97-96

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 :

از مهمترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 معدل سالانه پایه هشتم دانش آموزان می باشد که می بایست بالای 19 باشد و همچنین دانش آموزان باید در حال تحصیل در پایه نهم باشند . شرط دیگر برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم  داشتن تابعیت ایرانی دانش آموزان می باشد ولی دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان سال 97 در پایه نهم به دهم ثبت نام و شرکت کنند .

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 - 98:

97/03/11 ساعت 9 صبح زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 97 می باشد.داوطلبان یک هفته قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت تیزهوشان می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام کنند . لازم به ذکر است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه ازمون تیزهوشان برای شرکت در آزمون الزامی است . حدودا 5 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی زمان اعلام نتایج تیزهوشان سال 97 می باشد . نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی قابل مشاهده و دریافت است .

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 :

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سال 97 از 97/01/28 آغاز می شود . با توجه به تغییرات گسترده ای در نحوه برگزاری آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی درحال انجام است ، احتمالا امسال ثبت نامی برای آزمون ششم به هفتم نداشته باشیم و آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم نیز ادغام شود .جهت اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم به دهم می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97:

از مهمترین شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 معدل نیمسال اول پایه نهم دانش آموزان است که می بایست بالای 17 باشد و از دیگر شرایط ثبت نام نهم به دهم نمونه دولتی داشتن تابعیت ایرانی دانش آموزان است ، البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص در آزمون نمونه دولتی ثبت نام و شرکت کنند . همچنین شرط شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 معدل نیمسال دوم پایه نهم دانش آموز است که باید بالای 17 باشد . لازم به ذکر در نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 50 درصد نمره آزمون و  50 درصد هم معدل پایه نهم دانش آموز تاثیرگذار است .

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 – 98 :

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 – 98 در تاریخ 97/03/11 راس ساعت 9 صبح به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود . داوطلبان می توانند یک هفته قبل از آزمون با مراجعه به سایت نمونه دولتی کارت ورود به جلسه امتحان خود را دریافت نمایند . حدودا 2 هفته بعد از برگزاری آزمون ، زمان اعلام نتایج نمونه دولتی سال 97 می باشد.

جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم  سال 97 همه روزه  از ساعت 8 صبح تا ساعت 1 شب با تلفن ثابت منزل با شماره های9099071290(تماس از سراسر کشور) و 9099071337(تماس از سراسر کشور)تماس حاصل فرمایید.برقراری تماس با شماره های قید شده فقط با تلفنثابت منزلامکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.