• 1
  • 1

ثبت نام با آزمون و بدون آزمون رشته های دانشگاه پیام نور سال 1402

ثبت نام با آزمون و بدون آزمون رشته های دانشگاه پیام نور سال 1402

                                        

                                           

                                        "سامانه صدای راهنما"



         " مشاوره دهنده تخصصی رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور  1402"

 

جهت اطلاع از زمان و شرایط و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 1402 همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 با تلفن ثابت منزل با مشاوران ما با شماره  9099071290 (تماس از سراسر کشور)    تماس بگیرید.

برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد. 



                                     تماس از 8 صبح تا 12 شب

                                 حتی ایام تعطیل و روزهای تعطیل

 

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

ثبت نام با آزمون و بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام نور سال 1402:ثبت نام اولیه رشته های دانشگاه پیام نور از طریق سایت سنجش انجام می پذیرد .از انجایی که برای ورود به رشته های با ازمون دانشگاه پیام نور نیاز به ثبت نام در سایت سازمان سنجش و نیز شرکت در کنکور سراسری سال 1402 می باشد لازم است داوطلبان حتما ثبت نام خود را در سایت سنجش انجام دهند و با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال 1402 در نیمه دوم مرداد ماه سال 1402 و دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشجویان می توانند از لیست رشته های موجود در دفترچه به میزان حداکثر 150 انتخاب از داخل دفترچه انتخاب کنند .

با توجه به اینکه ورود به رشته های دانشگاه پیام نور از طریق بدون کنکور و با اعمال سوابق تحصیلی نیز وجود دارد لذا داوطلبان می بایست در نیمه دوم مرداد ماه نسبت به دریافت دفترچه رشته های صرفا با سوابق تحصیلی موسسات پیام نور اقدام کرده و از لیست رشته های موجود به تعداد حداکثر 100 انتخاب در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود لحاظ نمایند لازم به ذکر است که پذیرش در این رشته ها فقط بر اساس معدل کتبی دیپلم بوده و رتبه کنکور هیچ تاثیری در پذیرش این رشته ها ندارد .

 

لذا توصیه می شود به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته های پذیرنده با کارشناسان ما با تلفن ثابت منزل با شماره  9099071290 از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 در ارتباط باشید .

 

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور سال 1402:در این مقاله سعی داریم در خصوص زمان و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور سال 1402 صحبت کنیم .همانطور که اشاره شد پذیرش در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون اعمال رتبه کنکور صورت می پذیرد و داوطلبان هر ساله در بازه های زمانی زیر می توانند نسبت به دریافت دفترچه و ثبت نام در این رشته ها اقدام نمایند :

1-ثبت نام در نیمه دوم مرداد ماه 1402: در این بازه زمانی داوطلبان می توانند دفترچه انتخاب رشته رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را از سایت سنجش دانلود نموده و نسبتبه انتخاب یک گروه آموزشی اقدام نمایند و تا سقف حداکثر 100 کد رشته محل در فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند .اعلام نتایج رشته ها بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نیمه دوم شهریور 1402 در سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد .

2-ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ورودی مهر 1402: زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در ماه آبان هر ساله صورت می پذیرد و داوطلبان در این ماه می توانند به صورت حضوری به مراکز پیام نور در سراسر کشور مراجعه نموده و از لیست رشته های موجود نسبت به انتخاب یک رشته اقدام نمایند لازم به ذکر است که پذیرش در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نیازی به انتخاب رشته اینترنتی نداشته و فقط با مراجعه حضوری به این مراکز صورت می پذیرد .شروع کلاس ها در این نیمسال دقیقا بعد از ثبت نام و از ماه آبان امکان پذیر می باشد.

3-ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور ورودی بهمن 1402: زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ورودی بهمن 1402 از نیمه دوم دی ماه هر ساله صورت می پذیرد و داوطلبان می بایست بعد از مراجعه به سایت سنجش نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل از لیست رشته های موجود اقدام نمایند ثبت نام در این بازه زمانی صرفا به صورت اینترنتی و بر اساس معدل کتبی دیپلم صورت می گیرد .اعلام نتایج رشته های بدون کنکور ورودی بهمن 1402 در هفته اول بهمن ماه صورت می گیرد. و پذیرفته شدگان می توانند از هفته دوم بهمن نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود در مرکز پذیرفته شده اقدام نماند.

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

لازم به ذکر است که در بعضی از سالها پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور برای رشته های ورودی بهمن از سایت سازمان سنجش اعلام می گردد که در صورت تمایل می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با تلفن ثابت منزل با شماره  9099071290 از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 در ارتباط باشید .

 

 

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 1402: سوالی که برای بسیاری از داوطلبان مطرح است این است که شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 1402 چقدر می باشد و ایا امکان استفاده از وام دانشجویی یا شرایط اقساط شهریه در این موسسات وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دانشگاه های پیام نور از لحاظ شهریه جزء پایین ترین نرخ شهریه می باشند به طوری که شهریه ثابت این رشته ها حدودا ترمی 600 هزار تومن و با اعمال شهریه متغیر حدودا 1200000 هزار تومان می باشد که از این حیث بسیار مناسب می باشند و اما در مورد اینکه امکان استفاده از وام یا شرایط تقسیط شهریه در این موسسات باید گفت که دانشگاه های پیام نور نیز همانند سایر دانشگاه ها از امکان بهره مندی از وام یا شرایط تقسیط شهریه استفاده می کنند و هیچ نگرانی از بابت شهریه دانشجویان نداشته باشند . 


جهت اطلاع از شهریه سایر رشته های پیام نور و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موسسات پیام نور سال 1402 همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 با تلفن ثابت منزل با مشاوران ما با شماره  9099071290  (تماس از سراسر کشور)   تماس بگیرید.

 

برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.


جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402 :بدین وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان صورت مي‌پذيرد؛ لذا كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل هستند، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.

شرايط ثبت‌نام:

الف) هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شركت‌ نمايد.

ب) داوطلبان لازم است كه پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما، به ‌منظور ثبت‌نام‌ شخصاً به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تكميل تقاضانامه ثبت‌نامي اينترنتي اقدام نمايند.

 

 ج) ثبت‌نام‌ براي‌ شركت‌ در آزمون ‌سال 1402 به روش ذيل امكان‌پذير است:

1- مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان براي تهيه كارت اعتباري ثبت نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

2- تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.

4- ثبت نام از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور در زمان مقرر 

5- با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌ شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور نسبت به ثبت‌نام خود در آزمون اقدام نمايند.

 

د‍ ) تذكرات‌ مهم:

1- مندرجات فرم تقاضانامه بايد دقيق و صادقانه تكميل شود.

2- مسؤوليت‌ صحت‌ كليه‌ مندرجات‌ تكميل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.

3- پس از پايان مهلت مرحله ويرايش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هيچ‌گونه تغييري در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امكان‌پذير نيست؛ بنابراين،‌ داوطلب‌ بايد در زمان تكميل اطلاعات تقاضانامه نهايت دقت را به كار گيرد.

4- هر موقع‌ مشخص‌ شود كه‌ داوطلب،‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ يا واجد يكي‌ از شرايط و ضوابط مندرج‌ در  دفترچه‌ راهنما  نيست، در هر مرحله‌اي‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شركت‌ در آزمون‌، پذيرفته‌شدن‌، حين‌ تحصيل‌ در دانشگاه ‌و ...) محروم‌ خواهد شد.

 

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:

به داوطلبان توصيه مي‌شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به پايگاه اينترنتي اين سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه نرم‌افزاري ثبت‌نام وارد نمايند. راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم‌افزاري ثبت‌نام اينترنتي موجود است و داوطلبان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. ضمناً داوطلبان لازم است كه در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است كه در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارك داوطلب، در صورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولي وي (كان لم يكن) تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.

 

زمان توزيع كارت اينترنتي ،برگزاري و محل آزمون:

 

براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسي‌ارشد فراگير دانشگاه پيام نور سال 1402 در اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين مي‌گردد؛ لذا مقتضي است كه داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 5  دفترچه راهنماي  ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

نـكات و توصيه‌هاي‌ مـهم‌:

 

1) با توجه به تأثير 20 درصدي معدل دوره‌ كارشناسي، اكيداً توصيه مي‌گردد كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسي تراز شده و ميانگين وزني آنها تأثير بيست درصدي در نمره كل داوطلبان خواهد داشت.

تذكر مهم: كليه داوطلباني كه داراي مدرك كارشناسي ناپيوسته مي باشند ملزم به درج معدل مقطع كارداني در بند 25 فرم تقاضانامه ثبت نام مي باشند.

2) اگر از طريق كافي‌نت اقدام به ثبت‌نام مي‌نماييد، تأكيد مي‌شود كه تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامي را شخصاً انجام دهيد و يا بر انجام امور مربوط، در كافي‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.

 

جهت اطلاع از زمان و شرایط و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 1402 همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 با تلفن ثابت منزل با مشاوران ما با شماره  9099071290 (تماس از سراسر کشور)   تماس بگیرید.

 

برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد. 

 

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

مرکز مشاوره صدای راهنما با بهره گیری از برترین مشاوران از دانشگاه های منتخب تهران خدمات مشاوره ای خود را در زمینه ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور در موارد زیر به شما عزیزان در سراسر کشور ارائه می دهد:

 

ثبت نام دانشگاه پیام نور سال 1402

 

ثبت نام بدون کنکور پیام نور در سال 1402

 

رشته های بدون کنکور پیام نور در سال 1402

 

ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور پیام نور سال 1402

 

ثبت نام فراگیر پیام نور سال 1402

 

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402

 

ثبت نام با آزمون دانشگاه پیام نور در سال 1402

 

مشاوره رشته های با آزمون و بدون آزمون پیام نور سال 1402

 

معرفی موسسات بدون کنکور پیام نور در سال 1402

 

پذیرش بدون کنکور پیام نور سال 1402

 

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور سال 1402

 

شهریه رشته های بدون کنکور پیام نور در مقطع کارشناسی و ارشد در سال1402

 

مشاوره انتخاب رشته پیام نور در سال 1402

 

و هر آنچه که در مورد دانشگاه های پیام نور لازم است بدانید....

 

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

جهت اطلاع از زمان و شرایط و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 1401 همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 با تلفن ثابت منزل با مشاوران ما با شماره  9099071290 (تماس از سراسر کشور)   تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد. 

 

 ****************         ******************     *******************

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال 1402:دانشگاه های پیام نور هر ساله از 23 مهر ماه لغایت 30 مهر در غالب طرح فراگیر پیام نور اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می کنند که نحوه پذیرش صرفا به صورت بدون کنکور بوده و داوطلبان هر کدام از رشته های موجود در داخل دفترچه فراگیر پیام نور را می توانند انتخاب نمایند و محدودیتی در انتخاب رشته ندارند لذا در پذیرش دانشجو به صورت فراگیر پیام نور شرط معدل وجود نداشته و داوطلبان با معدل لیسانس بالاتر از 12 می توانند در دوره های فراگیر پیام نور شرکت کنند .لذا لازم است که بعد از ثبت نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش و در مرحله اولیه ثبت نام منابع موجود جهت رشته مورد نظر خود را از دفترچه ثبت نام فراگیر که در هفته اول آبان ماه در سایت سنجش منتشر می شه یادداشت کرده و در هفته اول دی ماه از این منابع به سبک امتحانات پایان ترم از داوطلبان انتحان گرفته می شود چنانچه داوطلبان بتوانند هر کدام از دروس مورد نظر که معمولا 4 درس به ارزش هر درس 2 واحد انتخاب می شود را با نمره حداقل 12 بگذرانند در دوره فراگیر پیام نور پذیرفته شده تلقی می گردند و 8 واحد گذرانده شده برای داوطلبان یک ترم محسوب می گردد.اعلام نتایج فراگیر پیام نور هر ساله در بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد.جهت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402  با مشاوران مرکز تماس حاصل فرمایید.

 

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

شرایط پذیرش داوطلبان به صورت با آزمون و بدون آزمون در مقطع کارشناسی در دانشگاه های پیام نور سال 1402 همانطور که می دانید نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون می باشد.در پذیرش به صورت با آزمون از طریق کنکور سراسری از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند در مرداد ماه دفترچه انتخاب رشته از طریق سایت سنجش منتشر شده و داوطلبان می توانند رشته مورد نظر خود را از محل های موجود در دفترچه تا سقف 150 رشته محل انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته لحاظ نمایند. اما در پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون نیازی به دادن کنکور نیست و داوطلبان هر ساله در تاریخ های مرداد ماه و یا آبان ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دانلود دفترچه رشته های صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه های پیام نور اقدام نموده و نسبت به انتخاب رشته از رشته های موجود در دفترچه اقدام کنند لازم به ذکر است که در پذیرش رشته های با سوابق تحصیلی یا همان بدون کنکور ها فقط معدل کتبی دیپلم داوطلبان معیار پذیرش قرار گرفته و چنانچه داوطلبی مدرک پیش دانشگاهی نداشته باشند قادر به انتخاب این رشته ها از دفترچه انتخاب رشته نمی باشد داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی شرط لازم جهت ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سال 1402 می باشد.

 

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

جهت اطلاع از زمان و شرایط و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 1402 همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 با تلفن ثابت منزل با مشاوران ما با شماره  9099071290 (تماس از سراسر کشور)    تماس بگیرید.

 

برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد. 

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402: برابر اطلاع رسانی سازمان سنجش اموزش کشور زمان ثبت نام دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402 از نیمه دوم مهرماه اغاز می گردد.جهت ثبت نام دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402 می بایست از نیمه دوم مهرماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نموده و بعد از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایید لازم به ذکر است که آزمون دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402 در هفته اول دی ماه در سراسر ایران برگزار می گردد.اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نورسال 1402 در هفته دوم بهمن ماه سال 1402 می باشد.


 جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402:دانشگاه های پیام نور هر ساله در رشته های گروه علوم انسانی،فنی و مهندسی و گروه علوم پایه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می کنند تنوع بالای رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تا اندازه ای بالاست که می توان دانشگاه های پیام نور را از حیث جامع بودن رشته ها به عنوان یک واحد کامل و مجزا تفکیک نمود خیلی از افرادی که رشته های بدون کنکور پیام نور را انتخاب می کنند با توجه به موقعیت شاغل بودن آنها می باشد و با تصور غیر حضوری بودن رشته ها اقدام به تحصیل در این دانشگاه ها می نمایند.لازم به ذکر است که شرکت در کلاس های دوره فراگیر کارشناسی ارشد اصلا اجباری نیست و می توان به صورت غیر حضوری به تحصیل در این دانشگاه ها پرداخت.

 

جهت مشاوره تخصصی رشته های بدون کنکور پیام نور در سال 1402 از ساعت 8 صبح تا 12 شب با مشاوران ما با تلفن ثابت منزل با شماره  9099071290 (تماس از سراسر کشور)  تماس بگیرید.

 

برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد. 


جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزشی در کشوربه کانال تلگرام مابه آدرس sedayerahnama@ ملحق گردید.


با توجه به شلوغ بودن خطوط در صورتی که در هنگام برقراری تماس با پیغام خطا  یا عدم دسترسی به سامانه مواجه شدید صبور باشید و چندین بار تماس بگیرید تا ارتباط شما با سامانه برقرار گرد.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.