• 1
  • 1

اخبار دانشگاهی

پذیرش بدون کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی سال 1397

پذیرش بدون کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی سال 1397  

..............................

                                    "سامانه صدای راهنما"

" مشاوره دهنده تخصصی رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی سال 97 "
                                         

جهت اطلاع از پذیرش رشته های بدون کنکور پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی،پرستاری،مامایی،هوشبری،اتاق عمل،علوم آزمایشگاهی و کلیه رشته های پیراپزشکی سال 97 و همچنین نحوه ورود و تحصیل در دانشگاه های پذیرنده با مشاوران ما با تلفن ثابت منزل از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 با شماره 9099071290 ( تماس از سراسر کشور و بدون گذفتن کد) و 9099071337(تماس از سراسر کشور) تماس بگیرید.برقراری ارتباط با شماره های داده شده فقط با تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و امکان برقراری ارتباط با این شماره ها با موبایل وجود ندارد.

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

 

                                " تماس از 8 صبح تا 12 شب"

                              "حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه"   

 

زمان و نحوه پذیرش رشته های بدون کنکور پیراپزشکی سال 97:دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله در رشته های پیراپزشکی اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می کنند که شرایط پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت نیمه متمرکز انجام می پذیرد.جهت ورود به رشته های بدون کنکور پیراپزشکی لازم است که هر ساله در مرداد ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و دفترچه انتخاب رشته گروه تجربی را دانلود نموده و از قسمت رشته های نیمه متمرکز نسبت به انتخاب این رشته ها اقدام نموده و بعد از انتخاب در بازه زمانی مورد نظر از داوطلبان دعوت به مصاحبه می گردد لازم به ذکر است که از افرادی دعوت به مصاحبه می شود که دارای حداقل معدل لازم جهت دعوت به مصاحبه باشند معمولا افرادی که معدل دیپلم 15 به بالا داشته باشند به مرحله دوم که همان مصاحبه می باشد دعوت می گردد و در این مرحله مصاحبه خود را به اتمام می رسانند .سوالی که برای بسیاری از داوطلبان مطرح می گردد این است که در جلسه مصاحبه چه نوع سوالاتی مطرح می گردد که در صورت تماس با مشاوران مرکز از سوالات موجود مطلع خواهید شد .جواب نهایی پذیرفته شدگان هر ساله در دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع عموم می رسد شروع کلاس ها برای رشته های بدون کنکور پیراپزشکی هر ساله فقط یک نوبت در سال و آن هم از ابتدای بهمن ماه می باشد ولی تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب رشته هم زمان با ثبت نام کنکور سراسری شروع شده و داوطلبان در مرداد ماه نسبت به انتخاب این رشته ها اقدام لازم به عمل می اورند.جهت اطلاع از تمامی رشته های بدون کنکور پیراپزشکی می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 12 شب(حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه) با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

جهت اطلاع از :

-پذیرش بدون کنکور پزشکی سال 97

-پذیرش بدون کنکور دندانپزشکی سال 97

-پذیرش بدون کنکور داروسازی سال 97

-پذیرش بدون کنکور پرستاری سال 97

-پذیرش بدون کنکور مامایی سال 97

-پذیرش بدون کنکور فیزیوتراپی سال 97

-پذیرش بدون کنکور پروتز دندان سال 97

-پذیرش بدون کنکور علوم آزمایشگاهی سال 97

-پذیرش بدون کنکور اتاق عمل سال 97

-پذیرش بدون کنکور رادیولوژی سال 97

-پذیرش بدون کنکور هوشبری سال 97

-پذیرش بدون کنکور فوریت های پزشکی سال 97

-پذیرش رشته های بدون کنکور کاردانی علوم پزشکی سال 97

و .......

با مشاوران ما با تلفن ثابت منزل از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 تماس حاصل فرمایید.

 

✅ شرایط پذیرش بدون کنکور رشته های کاردانی علوم پزشکی سال 97 :

1) دارا بودن شرايط بومي حوزه جغرافيايي تحت پوشش دانشگاه/ دانشكده علوم پزشكي برگزاركننده دوره (شامل: تولد يا محل سكونت فعلي و يا يكي از سه سال محل اخذ مدرك تحصيلي دو سال آخر دبيرستان و يكسال دوره پيش دانشگاهي براي داوطلبان نظام جديد و يا يكي از سه سال آخر دبيرستان و يا هنرستان براي داوطلبان نظام قديم. البته در ثبت نام سال 95 تنها محل اخد دیپلم را می شد به عنوان استان بومی معرفی کرد.

2) متقاضيان تحصيل مجدد شامل دانش آموختگان مقطع كارداني، كارشناسي پيوسته، كارشناسي ناپيوسته، كارشناسي ارشد، دكتري عمومي، دكتري حرفهاي و همچنين دكتراي تخصصي حق ثبتنام و شركت در اين دورهها را ندارند، مگر با پرداخت شهريه مربوطه. در ثبت نام سال 95 فارغ التحصیلان کلیه واحدهای دانشگاهی اعم از کاردانی یا کارشناسی یا کارشناسی ارشد حق ثبت نام در این دوره ها را نداشتند.

3) دارا بودن سلامت جسماني و رواني براي تحصيل در رشته مورد علاقه بر مبناي جدول نقص عضو غيرموثر در فعاليتهاي مطلوب حرفه اي مندرج در دفترچه و جدول ذيل.

جهت اطلاع از اخرین اخبار آموزشی دانشگاه ها به کانال تلگرام ما به ادرس @sedayerahnama  ملحق شوید.

شيوه پذيرش:

پذيرش در اين كدرشته محل ها بصورت نيمه متمركز انجام مي شود و داوطلبان واجد شرايط به ميزان چند برابر ظرفيت هاي اعلام شده براي مرحله مصاحبه معرفي مي شوند. پس از اعلام نتيجه مصاحبه ، اسامي پذيرفته شدگان نهايي از سوي سازمان سنجش آموزش كشور اعلام ميشود.

برای اطلاع از سولات مصاحبه رشته های بدون کنکور گروه پزشکی با مشاورین ما تماس بگیرید.

پذيرفته شدگان از مزاياي آموزش رايگان برخوردار مي باشند.

تسهيلات اعطايي به پذيرفته شدگان دولتي، همانند ساير پذيرفته شدگان از محل آزمون سراسري ميباشد.

ضوابط فارغ التحصيلي:

1) مدارك تحصيلي اعطايي به پذيرفته شدگان توسط دانشگاه/ دانشكده علوم پزشكي مربوطه و براي دوره هاي برگزار شده در مجتمع ها توسط دانشگاه هاي علوم پزشكي متولي مجتمع ها، صادر مي شود.

2) تعهد خدمت پذيرفته شدگان سه برابر مدت تحصيل است كه ميبايست توسط پذيرفته شدگان تعهد لازم به دانشگاه/دانشكده و يا مجتمع محل قبولي، سپرده شود( به استثناي فراگيران شهريه پرداز )

تبصره: كليه فراگيران اعم از مشمولين آموزش رايگان و شهريه پرداز موظف به گذراندن طرح لايحه نيروي انساني موضوع قانون پزشكان و پيراپزشكان مي باشند.

3) ادامه تحصيل دانش آموختگان اين رشته ها، مشروط به اتمام تمامي دوره تعهد خدمتي آنها مي باشد.

************             *************            ***************                

جهت اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی سال 97 و اطلاع از دانشگاه های پذیرنده با تلفن ثابت منزل همه روزه (حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه) از ساعت 8 صبح تا ساعت 12 شب با شماره 9099071290( تماس از سراسر کشور) تماس بگیرید. 

با توجه به شلوغ بودن خطوط در صورتی که در هنگام برقراری تماس با پیغام خطا  یا عدم دسترسی به سامانه مواجه شدید صبور باشید و چندین بار تماس بگیرید تا ارتباط شما با سامانه برقرار گردد.

 جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به رشته های بدون کنکورپزشکی و پیراپزشکی سال 97 به کانال تلگرام مابه آدرس sedayerahnama@ ملحق گردید.

ورود به سایت

اشتراک در خبرنامه

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.