• 1
  • 1

ثبت نام رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی سال 95

ثبت نام رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی نیمسال بهمن 95 دانشگاه آزاد اسلامی

.............................................

                                             "سامانه صدای راهنما"

                " مشاوره دهنده تخصصی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 95"


برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت منزل و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071290 و 9099071337 تماس بگیرید.

                                                تماس از 8 صبح تا 12 شب

                                                    حتی ایام تعطیل

 

جهت ثبت نام رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد سال 95 با مشاوران ما به شماره 9099071290 و 9099071337  فقط با تلفن ثابت منزل تماس حاصل فرمایید.برقراری تماس با این شماره فقط از طریق تلفن ثابت منزل میسر است و با موبایل قابل شماره گیری نمی باشد.

................................

کلیه متقاضیان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد در نیمسال بهمن سال 95  می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.لازم به ذکر است که ثبت نامی های نیمسال بهمن 95 تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان پس از ثبت نام و تهیه نسخه چاپی از رسید ثبت نام خود می توانند برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام خود به واحد دانشگاهی محل پذیرش و یا وب سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.
 هیچگونه محدودیتی برای داوطلبان برای مراجعه به سامانه برای ثبت نام وجود ندارد و کلیه متقاضیان اعم از افرادی که در آزمون سراسری سال ۹۵ شرکت نموده و یا ننموده اند امکان بهره مندی از پذیرش بدون آزمون را در این مقاطع خواهند داشت.

...............................................

مرکز مشاوره صدای راهنما با بهره گیری از برترین مشاوران کشور خدمات مشاوره ای خود را در خصوص مشاوره و ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال بهمن دانشگاه آزاد سال 95 ارائه می دهد .لذا متقاضیان جهت هر گونه مشاوره تخصصی در این خصوص با شماره 9099071290 با مشاوران ما در ارتباط باشید.برقراری ارتباط با شماره فوق فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و به هیچ عنوان قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.

برقراری تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه) امکان پذیر می باشد.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.