• 1
  • 1

ثبت نام پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مدارس شاهد در سال 96

ثبت نام پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مدارس شاهد در سال 96

...................

                                                "سامانه صدای راهنما"

                           " مشاوره دهنده تخصصی ثبت نام مدارس شاهد در سال 96"

 

برای تماس با مشاوران ما همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب با تلفن ثابت منزل و بدون گرفتن کد با شماره 9099071290 و 9099071337 تماس بگیرید.

                                            تماس از 8 صبح تا 12 شب

                                      (  حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه)

 

ثبت نام برای مدارس شاهد در پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم از 96/04/01 آغاز شده و تا تاریخ 96/04/20 ادامه خواهد داشت.لذا متقاضیان جهت ثبت نام و ثبت اطلاعات خود در سامانه سجا با مشاوران ما با شماره 9099071290 با تلفن ثابت منزل در ارتباط باشید.برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.

 

شرايط علمي ثبت نام و ادامه تحصيل دانش آموزان غير شاهد:

شرايط ثبت نام در پايه هفتم : (كسب مقياس خيلي خوب در تمامي دروس )  يا (كسب مقياس خوب در حداكثر  1 درس و خيلي خوب در ساير دروس ) در امتحانات  نوبت دوم پايه ششم ابتدايي سال تحصيلي 96-95 و كسب امتياز لازم

تبصره :  دانش آموزان پايه ششم با اولويت ايثارگري (دانش آموزان جانباز و فرزندان جانبازان 25 تا49 درصد)در صورتي كه حداكثر در 2 درس كسب مقياس خوب و مابقي خيلي خوب را در خرداد ماه 96-95 كسب نموده اند مي توانند ثبت نام موقت در پايه هفتم در سامانه سجا را انجام دهند.

نكات مهم در خصوص ثبت نام الكترونيكي مدارس شاهد :

  1. ثبت نام و پذيرش دانش‌آموزان شاهد و غيرشاهد درپايه‌ هاي ورودي دوره هاي ابتدايي و متوسطه اول و دوم صرفاً از طريق سامانه سجا   انجام مي‌شود.
  2. لازم است متقاضيان محترم در درج كد ملی، نام و نام خانوادگی، مشخصات شناسنامه ای، نام استان و شهرستان، نام آموزشگاه، و تمامی اطلاعات لازم دیگر، دقت و توجه كافی به عمل آید. بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، مسئولیت برعهده متقاضی خواهد بود.وثبت نام شما در مدرسه «کان لم یکن» تلقی خواهد شد .
  3.  پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام، به درخواست های واصله در این خصوص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  4.  به منظور استفاده از امتیاز مربوط به هر یك از بند های جدول امتیاز بندی، ارائه اصل مدارك جهت ثبت نام قطعی ضروری می باشد.
  5.  در پایان ثبت نام اینترنتی تایید صحت اطلاعات ارسالی برعهده متقاضی می باشد. لذا برای جلوگیری ازبرخی مشكلات، دقت و توجه كافی در این خصوص به عمل آید.
  6.  متقاضیان پس از تكمیل فرم ثبت نام موقت و دریافت كد رهگیری، یك نسخه از فرم تكمیل شده ثبت نام را  تهیه و آنرا نزد خود نگهداری نمایند.
  7. متقاضيان ثبت نام مي توانند تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام ،نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند .
  8. از بين متقاضيان ثبت نام در پايه هاي ورودي ( اول ابتدايي ، پايه هاي هفتم و دهم ) در مدارس شاهد به ميزان دو برابر ظرفيت ( اصلي و ذخيره ) از طريق سامانه سجا اعلام مي گردد. مديران محترم پس از دريافت اسامي  از طريق سيستم پيامكي نسبت به اطلاع رساني به والدين اقدام نمايند.
  9. حضور حداقل يكي از والدين و ارائه اصل مدارك ثبت شده در سامانه سجا، هنگام ثبت نام قطعي  الزامي است.
  10. مسئوليت تطبيق و تاييد نهايي مدارك دريافتي از اولياء برعهده مدير آموزشگاه مي باشد.

تبصره- درصورت نقص مدارك، ولي دانش آموز مي تواند حداكثر ظرف مدت يك هفته از تاريخ اعلام، نسبت به رفع نقص و تحويل مدارك به مسئول مربوط اقدام نمايد. بديهي است پس از انقضاي مهلت مذكور هيچ گونه مدرك يا ادعايي پذيرفته نخواهد شد و ثبت نام موقت، كان لم يكن تلقي مي شود.

مشاوران ما  همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور می باشند لذا در هر کجای کشور پهناور ایران که هستید می توانید فقط با یک تماس از تلفن ثابت منزل با مشاوران ما به شماره 9099071290 و یا 9099071337 با ما در ارتباط باشید. برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.لذا برای شماره گیری از سراسر کشور با این شماره به هیچ عنوان نیاز به گرفتن کد خاصی نیست و دقیقا همان شماره را با تلفن ثابت منزل شماره گیری فرمایید.

توجه مهم:جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به ثبت نام مدارس شاهد ،نمونه دولتی و تیزهوشان در سال 96 به کانال تلگرامی ما به آدرس sedayerahnama@ ملحق شوید.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.