• 1
  • 1

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال 96

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 96

.......................

                                     "مرکز مشاوره صدای راهنما"

            مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 96

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت منزل و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071290 و 9099071337 تماس بگیرید.

                                          تماس از 8 صبح تا 12 شب

                                                حتی ایام تعطیل

 

جهت اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام و مشاوره انتخاب  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال 96 و اطلاع از شهریه ها و مراکز علمی کاربردی موجود با مشاوران ما به شماره 9099071290 و 9099071337 فقط با تلفن ثابت منزل تماس بگیرید.برقراری ارتباط با شماره قید شده فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر است و قابل شماره گیری با موبایل نمی باشد.

توجه مهم:جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه علمی کاربردی و سایر مراکز آموزشی در کشوربه کانال تلگرام مابه آدرس sedayerahnama@ ملحق گردید.

...............................

دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله در نیمسال های مهر و بهمن به صورت بدون آزمون و با شرط معدل در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی(کارشناسی ناپیوسته) اقدام به جذب دانشجو می نماید.دانشگاه علمی کاربردی در 4 گروه صنعت،مدیریت و خدمات،کشاورزی و فرهنگ و هنر از میان افرادی که دارای مدرک دیپلم دبیرستان و یا هنرستان می باشند اقدام به جذب دانشجو می کند.تنوع بالای رشته ها در مراکز علمی کاربردی باعث شده که هر ساله جمع کثیری از دانشجوها در این مراکز به رشته های مورد علاقه خود تحصیل نمایند در بین رشته های موجود در مراکز علمی کاربردی رشته هایی همچون حقوق،مدیریت بازرگانی،حسابداری،گرافیک،عکاسی،تجهیزات اتاق عمل،تجهیزات پزشکی و پاره ای از رشته های پیراپزشکی دیده می شود.پذیرش از رشته های موجود در مراکز علمی کاربردی صرفا از طریق معدل و بدون کنکور انجام می پذیرد.

...............................

جهت اطلاع از :

زمان ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی سال 96

رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته سال 96

انتخاب رشه دانشگاه علمی کاربردی سال96

شرایط و نحوه گزینش رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال 96

معرفی مراکز دانشگاه علمی کاربردی در سال 96

معرفی بازار کار رشته های دانشگاه علمی کاربردی

اطلاع از شهریه های مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در سال 96

و هر آنچه که در مورد موسسات علمی کاربردی لازم است بدانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب با تلفن ثابت منزل با مشاوران ما به شماره 9099071290 و 9099071337 با ما در ارتباط باشیدبرقراری ارتباط با سامانه فقط از طریق تلفن ثابت منزل امکان پذیر می باشد و قابل تماس با موبایل نمی باشد.

توجه توجه مهم:

اخیرا متوجه شده ایم که برخی از هموطنان عزیزمان ازاستان های اصفهان ، یزد،قزوین،گیلان،مرکزی،همدان،سمنان،کرمانشاه،مشهد،بوشهر،سیستان و بلوچستان،زنجان و استان های دیگر امکان برقراری تماس با سامانه ما را ندارند در توضیح به این عزیزان به اطلاع می رساند که برای دسترسی به خدمات سامانه هوشمند(شماره های 909) می بایست به نزدیکترین مخابرات منطقه خود مراجعه کرده و درخواست فعالسازی سرویس شبکه هوشمند  را به مخابرات بدهید تا بتوانید از خدمات سامانه و مرکز ما بهرمند شوید.

توجه مهممممممم:

با توجه به شلوغ بودن خطوط در صورتی که در هنگام برقراری تماس با پیغام خطا  یا عدم دسترسی به سامانه مواجه شدید صبور باشید و چندین بار تماس بگیرید تا ارتباط شما با سامانه برقرار گردد.


جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه علمی کاربردی و سایر مراکز آموزشی در کشوربه کانال تلگرام مابه آدرس sedayerahnama@ ملحق گردید.

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.